onsdag, maj 28, 2008

En liten paus vid datorn :)

Sitter med en mugg te framför mig igen, men det är bara den andra muggen idag. Har haft fullt upp med papper och kläder. Min man kom nyss hem från jobbet och blev helt förskräckt. Han tyckte att det stod så många klädpåsar överallt... Nu tror jag i alla fall att jag lyckats samla ihop alla mina, dotterns och sonens kläder som ska försöka säljas på Loppisdagen på lördag. Det blev hela sex stycken stora papperspåsar. Fast nu är det skorna kvar, men det går lite fortare än kläderna. Makens kläder kan bli svårt att gå igenom. Då måste han ju börja prova igenom allt, nu när han gått ned så mycket i vikt och jag tror inte att han är på det humöret just nu...

Dottern har nu i stort sett packat färdigt och dragit iväg på grillfest med glatt humör. Det som är kvar i packningsväg, är just nu i tvättmaskinen och ska snart hängas upp på tork.

Än har jag inte hunnit tänka på någon mat alls, men det är nog dags för det. Min son gick nyss omkring lite grand och frågade vad det skulle bli för mat idag och då vet jag att han är vrålhungrig. Min mage börjar också ge så konstiga ljud ifrån sig...

Jag älskar kaktusar. När de blommar är de så vackra!

Inga kommentarer: