torsdag, maj 29, 2008

Fantastiska, underbara väder =)

Jag sov min skönhetssömn till klockan 11.00 ungefär och sedan tyckte jag att det var slöseri på den vackra dagen att ligga längre. Det är så märkligt tomt här hemma just nu. Maken är på jobbet, dottern på skolresa och sonen är i skolan. Man har ju precis börjat vänja sig vid att det inte är så mycket med skolan nu så nära sommarlovet och att de gått hemma mycket (håltimmar och sådant)...

Har precis läst detta

Smart att låta bilen stå idag (metro.se)

och tycker synd om min man. Ett av hans jobb idag är inne i Stockholm. Bara han inte blir alldeles galen av all trafik.

Min vän från Indien (hon bor i Sverige), har precis fått en liten, underbar dotter. Jag är så glad för hennes skull, grattis!

Pratade alldeles nyss med en annan vän (chilenskt ursprung) och stämde träff med henne i en park i morgon klockan 12.00. Vi ska ha med egen matsäck och ha det riktigt mysigt innan hon nästa vecka åker till Spanien.

Jag tänker ta med mig lite pappersarbete ut i solen. Nu måste jag bara ut i det underbara vädret!

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: