söndag, maj 04, 2008

Vackert och soligt!

Det har varit vackert vaeder i Tulsa hittills. Igar laeste jag i aftonbladet och Expressen om alla tornados det var i fredags. Inte konstigt att det var tufft att ta sig hit, det var genom allt vi flog!

Mamma sov hos min andra syster i natt. Jag ska snart ga over dit, min syster ritar en karta just nu. Om jag inte kommit inom en timma far de borja leta efter mig

Min systers svaegerska taenker bjuda ut min syster med familj och hemma hos min andra syster ska vi grilla. Man grillar ofta och gaerna haer i USA...

Det aer raett sa varmt, men inte sa varmt som det brukar vara. Det aer ca 18 grader. Mamma satt med en temugg ute i solen och solade naer hon nyss ringde hit. Enligt vaederprognosen ska det bli askovaeder imorgon. Vi far se hur det blir.

Det aer vaeldigt skont att vara haer och traeffa alla. Man tar tillvara pa alla minuter pa ett helt annat saett aen annars. Och jag har sovit bra hela tiden och aer inte trott.

Jag hinner inte vara ute sa mycket pa internet, men jag gor sa gott jag kan! Nu ska jag via karta forsoka ta mig till min andra syster...

4 maj 2008 klockan 19:04 (från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: