onsdag, juli 30, 2008

Strul med kommentarer

Jag har till min förskräckelse upptäckt att jag fått besökare på min blogg som också kommenterat, men kommentarerna syns inte alls och då kan jag ju inte heller godkänna dem. I och med att jag ordnat så att en kopia på de kommentarer jag får kommer till mit e-mailkonto, kan jag läsa alla trevliga kommentarer jag fått. Om det senare i kväll fortfarande inte syns några kommentarer från er på metrobloggen, ska jag gå igenom alla kommentarer på e-mailen... är det någon annan av er som haft sådant här strul och hur gör man för att det ska bli "normalt" igen?

Nu senare i kväll (vid 22.00-tiden) fick jag ett bra råd av

Nippertippa

Jag hade också lite strul. Såg i mailboxen att jag hade fått en kommentar, men inte när jag klickade "statistik" på bloggen. Men sedan däremot "visa alla inlägg" - via den vägen kom jag åt kommentaren...den var lite rasistisk, så jag bara raderade den och tänkte att kanske metrobloggen hade lagt märke till att den var lite konstig och därför syntes den inte...men inte vet jag. Ibland är det bara strul... Ha en trevlig kväll :)

Jag svarade:

Tack!! Det här var ett väldigt bra råd, annars hade jag aldrig kommit åt kommentarerna... Ha en trevlig kväll du också! =)

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

7 kommentarer

aha den vägen visste inte jag om :)
Skrivet av *tingeling* 2008-08-01 kl 12:25
Pusselbiten dricker te ;) svarade 1 augusti 2008 klockan 12:59:
Inte jag heller! =)


Jag hade precis samma strul igår, men det har fixar sig till idag. Får se om det blir nåt nytt strul i morron!!
Skrivet av Veiken 2008-07-31 kl 19:39
Pusselbiten dricker te ;) svarade 31 juli 2008 klockan 22:12:
Nej, nej! Inget mera strul nu!!


Det verkar ha löst sig nu ;)
Skrivet av Diana 2008-07-31 kl 14:25
Pusselbiten dricker te ;) svarade 31 juli 2008 klockan 14:54:
Ja och det är verkligen skönt! =)


Jag har inga problem, inte vad jag har märkt iaf.
Skrivet av Rospiggen 2008-07-31 kl 12:50
Pusselbiten dricker te ;) svarade 31 juli 2008 klockan 13:05:
Det här var den första kommentaren jag sett på ett dygn här i metrobloggen. Äntligen fungerar det som det ska och jag slipper gå in under "visa alla inlägg" för att kunna se dem! Vad lycklig jag blir!! =)


Oh tack för det! Jag tyckte det var konstigt att jag inte fått en enda kommentar sedan i förrgår... nu ska jag gå vidare till Nippertippa och tacka!
Skrivet av AnniSaint 2008-07-31 kl 09:52
Pusselbiten dricker te ;) svarade 31 juli 2008 klockan 10:52:
Det verkar som om de flesta på metrobloggen har dessa problem nu... :(


Jag hade också lite strul. Såg i mailboxen att jag hade fått en kommentar, men inte när jag klickade "statistik" på bloggen. Men sedan däremot "visa alla inlägg" - via den vägen kom jag åt kommentaren...den var lite rasistisk, så jag bara raderade den och tänkte att kanske metrobloggen hade lagt märke till att den var lite konstig och därför syntes den inte...men inte vet jag. Ibland är det bara strul... Ha en trevlig kväll :)
Skrivet av Nippertippa 2008-07-30 kl 21:59
Pusselbiten dricker te ;) svarade 30 juli 2008 klockan 22:19:
Tack!! Det här var ett väldigt bra råd, annars hade jag aldrig kommit åt kommentarerna... Ha en trevlig kväll du också! =)


Jag har samma problem :/
Skrivet av Miss Hemlis 2008-07-30 kl 21:49
Pusselbiten dricker te ;) svarade 30 juli 2008 klockan 22:19:
Det här är verkligen för trist!! :(

Inga kommentarer: