måndag, juli 07, 2008

LillSnabeln

Jag vill åka på en lång resa och nu har jag hamnat hos Pusselbiten någonstans i Sverige.

Ta med mig till din blogg och beskriv var jag har hamnat. Och be några av dina vänner att ta med sig mig till deras bloggar/hemsidor. I texten vill jag att du länkar till BloggOraklet

Skriv sen några rader till BloggOraklet och tala om att jag finns på din blogg/hemsida så kommer BloggOraklet att lägga ut en länk till eran blogg/hemsida.

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

5 kommentarer

Ciao! Har du inte tips på bra sidor för mig som skapar kort mm? Mvh Fröken H
Skrivet av Fröken H som tycker till! 2008-07-07 kl 19:31
Pusselbiten dricker te ;) svarade 7 juli 2008 klockan 19:43:
Jag ska se vad jag kan komma på... =)


Hej! Du har lagt in en kommentar hos mej och tackat för nåt? Vet ju inte vad det är för?!?!?
/Kram, Surr!
Skrivet av Surr 2008-07-07 kl 17:47
Pusselbiten dricker te ;) svarade 7 juli 2008 klockan 17:53:
Du var inne på min andra blogg "Bra Tips" och hälsade mig välkommen och då gick jag in till dig och tackade. Eftersom det är första gången jag har två bloggar samtidigt, vet jag ännu inte hur man ska kunna ordna så att svaren på kommentarerna kommer från respektive blogg. Det är nog därför du är lite förvirrad :)


det var en fin tips sida du startat den ska jag följa
Skrivet av BloggOraklet 2008-07-07 kl 17:44
Pusselbiten dricker te ;) svarade 7 juli 2008 klockan 17:50:
Man vet aldrig, du kanske hittar något användbart tips någon gång! =)


du gjorde helt rätt, synd bara att jag inte vet på ett ungefär vart i landet det är
Skrivet av BloggOraklet 2008-07-07 kl 17:04
Pusselbiten dricker te ;) svarade 7 juli 2008 klockan 17:08:
Det är en mycket stor hemlighet ;)


Tack för att jag fick komma till din blogg nu har jag ett inlägg och länk till din blogg
Skrivet av BloggOraklet 2008-07-07 kl 16:55
Pusselbiten dricker te ;) svarade 7 juli 2008 klockan 17:04:
Det var snabbt jobbat! =)

Inga kommentarer: