torsdag, juli 03, 2008

God natt!!

Då hade jag tänkt gå och lägga mig. Kanske att jag läser lite innan jag släcker lampan, men det kommer inte att bli länge. Sonen har lagt sig och dottern sitter framför surrburk med de två skärmarna. Hon älskar det... Min man har ju semester och spelar word of warcraft just nu. Förut i kväll såg vi en film på 6:an tillsammans, xxx - the next level. Vi passade på att mysa med lite jordnötsringar

Det börjar ljusna ute och det är ca 15 grader varmt. Inga moln syns på himlen, så jag hoppas att torsdagen kommer att bli en underbart solig och varm dag! God natt på er nu!

(Den rosa rosen har jag hämtat från Tingelings Varsågodblogg)

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

9 kommentarer

Jag måste läsa innan jag somnar, hur sent det än blir *s*
Skrivet av Rospiggen 2008-07-03 kl 21:45
Pusselbiten dricker te ;) svarade 3 juli 2008 klockan 21:48:
Det är oftast så med mig också! =)


Jag åt också jordnötsringar igår :) Det går i perioder. Andra perioder kan det vara chips t ex. Usch då, så onyttigt!
Skrivet av Gujan 2008-07-03 kl 13:18
Pusselbiten dricker te ;) svarade 3 juli 2008 klockan 13:23:
Men ack, så gott!!


Godmorgon lilltjejen! Haha, tänker jämnt på att du är så liten sedan ditt avslöjande. :)
Vad läser du?
Skrivet av AnniSaint 2008-07-03 kl 10:12
Pusselbiten dricker te ;) svarade 3 juli 2008 klockan 12:18:
Jag vet. Alla mina vänner och till och med mina barn sätter ordet "lilla" framför mitt namn när de pratar med eller om mig ;) Jag läser flera böcker samtidigt (beroende på humör). Just nu bla "Snöblomma och den hemliga solfjädern" av Lisa See (roman) och "Stora Döden" av Dick Harrison (historisk, populär).


Tjena.

Norrland? Eftersom det började ljusna redan strax före ett inatt?

Här hos mig är det redan soligt och varmt. Synd bara att man inte uppskattar värmen som många andra. Jag lider, har soleksem och svettas så fort det kommer över 19 grader...

Ha en bra torsdag!
//Bubbe

Skrivet av Bubbe 2008-07-03 kl 09:42
Pusselbiten dricker te ;) svarade 3 juli 2008 klockan 12:15:
Nej, nedanför Dalälven ;) Jag är nog den som gillar värme mest i min familj, de andra kan också ibland tycka att det blir för varmt. Ha en bra torsdag du också!! =)


Mannen spelar det spelet med, men det blir inte så mycket spelande för hans del nu under renoveringen! Ha en fin dag!
Skrivet av nett 2008-07-03 kl 09:22
Pusselbiten dricker te ;) svarade 3 juli 2008 klockan 12:13:
Ha en fin dag du också!


Hoppas du sov gott! :)
Skrivet av Fröken Sparsmart 2008-07-03 kl 08:56
Pusselbiten dricker te ;) svarade 3 juli 2008 klockan 12:13:
Japp! =)


ja, idag får vi nog alla njuta av solen, hos mig ser man inga moln nu
Skrivet av BloggOraklet 2008-07-03 kl 07:11
Pusselbiten dricker te ;) svarade 3 juli 2008 klockan 12:12:
Vi har också bara sol och inga moln! =)


God morgon i stugan! Idag har vi strålande sol och det är så härligt! :) Oj, vad det var länge sedan jag åt jordnötsringar, tyckte inte om dom men kunde inte sluta äta i allafall, fniss.... hoppas du får en fin dag :)
Skrivet av tingeling 2008-07-03 kl 06:30
Pusselbiten dricker te ;) svarade 3 juli 2008 klockan 12:11:
Här tycker vi alla väldigt mycket om det! Hoppas att du får en fin dag du också =)


Kram till dig ha de så mysigt fast nu sover du nog.

Kram igen från Lillian

Skrivet av Lillian 2008-07-03 kl 04:09
Pusselbiten dricker te ;) svarade 3 juli 2008 klockan 12:10:
Kram till dig också! Fast jag hade inte riktigt somnat...

Inga kommentarer: