onsdag, juli 09, 2008

Solsken!!

Här sitter jag och njuter av en mugg Oolongte och det vackra solskenet från molnfri himmel. Det är ca 18 grader varmt och dagen är underbar hittills. Har tagit det mycket lugnt och hoppas att migränen försvinner helt under dagen, så att jag slipper ta in fler migräntabletter...

Ska snart börja med tyskan och tror att jag ska satsa på Uppsatsen idag, så att språkvetenskapen får sjunka in lite grand.

Är lite orolig för en av mina bästa kompisar, M från Chile. Hon ligger just nu på sjukhus och har mått dåligt en längre tid. M låg på sjukhus i april också, så nu hoppas jag verkligen att hon kryar på sig. Hon är en så underbar person och vi har så roligt tillsammans. Vi har gått igenom vått och torrt i många sammanhang under flera år. När jag hade det som värst, fanns hon och min indiska kompis R där för mig. Jag, M och R har hjälpt varandra i många saker... De är verkligen de bästa vänner man kan ha!!

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

4 kommentarer

men nu har den rackaren gömt sig bakom ett moln igen
Skrivet av BloggOraklet 2008-07-09 kl 16:11
Pusselbiten dricker te ;) svarade 9 juli 2008 klockan 17:34:
Det är lite fler moln nu...


Hoppas din vän blir bättre fort.
Jag lägger in dig bland mina peppare. Jag blir också smickrad över att du är inne hos mig så ofta. Tack, det behövs=)
Skrivet av starling 2008-07-09 kl 12:37
Pusselbiten dricker te ;) svarade 9 juli 2008 klockan 13:36:
Man behöver alltid någon som ger uppmuntrande kommentarer =)


Så tråkigt att höra. Hoppas att allt snart blir bättre för din vän!
Skrivet av Gujan 2008-07-09 kl 11:38
Pusselbiten dricker te ;) svarade 9 juli 2008 klockan 13:33:
Hoppas jag också!


Hoppas att det ordnar sig för din kompis och att hon mår bättre snart!
ha en skön dag!
Skrivet av trollpackan 2008-07-09 kl 11:35
Pusselbiten dricker te ;) svarade 9 juli 2008 klockan 13:32:
Hoppas jag också! Ha en skön dag du med!! =)

Inga kommentarer: