fredag, juli 11, 2008

Så trött, men lycklig!

Jag har precis fått sätta mig vid datorn. Det kom några datordelar idag, så min man har nästan haft julafton, men någon gång ska han ju sova också...

Barnen verkar ha haft det lugnt och skönt utan mig hemma, så de glömde tydligen av den lilla "attgöralista" jag skrev. Sonen gjorde en sak på listan. Han hade också varit i badet innan jag kom hem och sedan satt sig framför datorn utan mössa denna gång. (Han brukar oftast ha det när håret är vått...) Det innebär att han fick ett utomordentligt burr som han verkligen avskyr. Han vill helst vara utan lockar

Jag har haft en underbart rolig och skön dag, men jag tänker berätta mera i morgon. Då kommer jag också orka att gå runt på lite bloggar. *Längtar* (Kan ni tänka er, det finns 125 stycken inlägg på mitt bloggkoll som ni skrivit idag och som jag tänker kolla igenom vid första bästa tillfälle!) Om jag skulle göra det nu, skulle jag bara somna vid tangentbordet och då blir det inte många bloggar lästa



(från Pusselbitarna på metrobloggen)

6 kommentarer

Ojojoj, jag som var glad att 100 hade varit inne och tittat till mina bloggar.
Det blir papper och penna nu va? *ler* =)
Skrivet av starling 2008-07-11 kl 15:47
Pusselbiten dricker te ;) svarade 11 juli 2008 klockan 16:04:
Det var inte så många som varit inne och tittat till mina bloggar och skrivit kommentarer, utan det var så många som skrivit inlägg på sina egna bloggar, som jag har på bloggkoll =) Om det hade varit så många kommentarer på min blogg, hade jag nog inte riktigt vetat vad jag skulle göra ;)


Ja, alla har varit väldigt aktiva de senaste dagarna.
Skrivet av Frogprincess 2008-07-11 kl 15:17
Pusselbiten dricker te ;) svarade 11 juli 2008 klockan 16:06:
Det är verkligen sant! =)


du har att läsa då ;o)
Skrivet av kalikå 2008-07-11 kl 12:24
Pusselbiten dricker te ;) svarade 11 juli 2008 klockan 12:31:
Japp! ;)


125? Då har du en hel del att göra :)
Skrivet av Mia 2008-07-11 kl 08:46
Pusselbiten dricker te ;) svarade 11 juli 2008 klockan 09:34:
Japp! =)


Oj, jag som tyckte jag hade många nya med 30 häromdagen! :-D
Skrivet av Gealach 2008-07-11 kl 08:04
Pusselbiten dricker te ;) svarade 11 juli 2008 klockan 09:36:
Fast nu efter natten har det ökat till 158 stycken. Bloggarna verkar vara riktigt flitiga av sig ;)


Så nu är det din tur vid datorn alltså? ;-D

Nu ska jag sova iallafall, godnatt och sov så gott!

Skrivet av Mim 2008-07-11 kl 00:14
Pusselbiten dricker te ;) svarade 11 juli 2008 klockan 00:15:
Jag ska också gå och lägga mig, ögonen går i kors ;)

Inga kommentarer: