måndag, juli 07, 2008

Sovdags!

Då börjar det bli dags att tänka på att gå och sova! Dottern sitter och chattar, sonen har lagt sig, maken har precis gått in i badrummet och jag sitter här. Funderar allvarligt på att ta ett avslappnande bad innan jag går och lägger mig... Det skulle vara så skönt att bara ta hand om sig själv lite grand

I morgon ska jag till tandläkaren och det ser jag verkligen inte fram emot. Man får väl hoppas att det går bra och att det inte sker några missöden. En gång var det nära att jag fick en liten sak i halsen... huvva så hemskt!

Ojdå, kom på att jag har nytvättad tvätt i tvättmaskinen som behöver hängas upp. Det var ju tur att jag kom på det nu och inte i morgon...

Sov så gott allihopa!

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

13 kommentarer

Det är såååå jobbigt att vara påväg att gå och lägga sig, så kommer man på att man måste hänga tvätt.....
Skrivet av AnniSaint 2008-07-08 kl 11:58
Pusselbiten dricker te ;) svarade 8 juli 2008 klockan 12:13:
Ja, man önskar ibland att man bara kunde knäppa med fingrarna och så skulle det vara färdigt ;)


Tandläkaren... stackars dig...
Skrivet av Frogprincess 2008-07-08 kl 11:32
Pusselbiten dricker te ;) svarade 8 juli 2008 klockan 11:43:
Visst är det synd om mig! ;)


God Morgon, nu är det dags att vakna! Det där med att upptäcka tvätt, som ska hängas upp! Finns ingen jobbigare tvätt! Ha det gott!!
Skrivet av Veiken 2008-07-08 kl 10:12
Pusselbiten dricker te ;) svarade 8 juli 2008 klockan 11:32:
Jag är vaken! Håller med dig om tvätten!! Ha det gott du också =)


...det gick inte jag var alldeles för upprörd!!!=/
Erika
Skrivet av Härligheter enligt Erika 2008-07-08 kl 10:01
Pusselbiten dricker te ;) svarade 8 juli 2008 klockan 11:32:
Stackars dig!!


Du är verkligen så himla härlig....
Det skiner verkligen glädje om din blog och det du skriver. Även om du kanske inte alltid känner det själv, men din värme som person skiner igenom din blog och dina kommentarer.
Tycker om dig ska du veta, kanske har sagt det många gåner redan, men....jag menar det verkligen. Vill bara ge dig en kram!!

Jag hade tänkt ge dig ett pris, men jag ser att du har redan fått det.
Men jag vill att du ska veta att jag tänkte ge dig det!

Hoppas det går bra hos tandläkaren och att du inte får något i halsen, vore ju lite jobbigt att ligga där och hosta medans han håller på att pilla på dina tänder...som om det inte räcker med att han ska pilla där menar jag...*skrattar*

Ha det bra och tack för att du finnns!!!

Skrivet av Christian 2008-07-08 kl 09:48
Pusselbiten dricker te ;) svarade 8 juli 2008 klockan 11:35:
Tack för att du tycker som du gör och att du också säger det. Jag ska inte till tandläkaren förrän vid 18.00 i kväll, så jag kan gå och ha ångest hela dagen... ;) Kram till dig också, nu hoppas jag verkligen inte att min man ser detta... ;)


Hoppas att dte går bra hos tandläkaren idag.. tänk på att du har det gjort sedan ;)
Skrivet av nett 2008-07-08 kl 09:42
Pusselbiten dricker te ;) svarade 8 juli 2008 klockan 11:36:
Problemet är bara att jag ska dit först vid 18.00-tiden, kan tänka på det hela dagen...


DET är skönt det med :D
Skrivet av Locklig 2008-07-08 kl 09:08
Pusselbiten dricker te ;) svarade 8 juli 2008 klockan 11:36:
Japp! :D


gomorron.....
Skrivet av kalikå 2008-07-08 kl 08:46
Pusselbiten dricker te ;) svarade 8 juli 2008 klockan 11:36:
God middag! =)


God morgon i stugan. Idag skiner solen här hos oss, så skönt den ville komma tillbaka :) Har ena sonen här nu och sitter och väntar på att han ska vakna, blev lite sent för vi glodde på film :) hoppas allt går bra hos tandis och ha en bra dag :)
Skrivet av tingeling 2008-07-08 kl 08:44
Pusselbiten dricker te ;) svarade 8 juli 2008 klockan 11:37:
Jag hoppas också att det går bra hos tandis... Ha det bra du också!!


Godmorgon! Blev det något bad igår då?

Åh så där har vi gjort också. Gått upp och varit på gång och lägga oss och kommit på att vi haft en tvätt i maskinen. Då känns det bra jobbigt...

Ha en toppendag!

Skrivet av Mim 2008-07-08 kl 07:46
Pusselbiten dricker te ;) svarade 8 juli 2008 klockan 11:39:
Det blev ett mycket sent bad...


Jag trodde vid första anblicken att den där rosen var typ milkshake eller ngt... Så trött att jag hallucinerar ^^ *Ler*
Skrivet av Ecstasy 2008-07-07 kl 23:45
Pusselbiten dricker te ;) svarade 7 juli 2008 klockan 23:54:
Då är det nog dags att sova snart! ;D


Behöver jag slappna av finns det inte något bättre än min avslappningsskiva (eller vin)
Skrivet av Locklig 2008-07-07 kl 23:42
Pusselbiten dricker te ;) svarade 7 juli 2008 klockan 23:52:
Fast, jag älskar verkligen att få låsa om mig och vara helt själv... =)


Hej *sömnig*
Det är verkligen dags att knyta sig men jag känner mig inte okey för sängen än.
Kanske det är dags att hugga en bok?
Erika
Skrivet av Härligheter enligt Erika 2008-07-07 kl 23:07
Pusselbiten dricker te ;) svarade 7 juli 2008 klockan 23:12:
Det är aldrig en dum idé! =)

Inga kommentarer: