onsdag, juli 16, 2008

Allt går så snabbt...

Idag kommer mitt lilla hjärtegryn hem från sin korta utflykt. Vad jag längtar tills hon kliver innanför dörren! Det har varit så fruktansvärt tomt utan henne och jag hoppas att hon också saknat oss. Om några år kommer barnen att flytta hemifrån och ha sina egna liv. Hur har allt kunnat gå så snabbt? Och jag som vill hinna lära dem ännu mera om livet först! Fast ibland känns det som om de vet mera än vad jag vet om vissa saker...

Tvättmaskinen och diskmaskinen är igång och här sitter jag med mitt kardemummate och njuter av det vackra vädret utanför fönstret och det är ca 18 grader varmt där ute! Nu är det dags att ta itu med tyskan!!

(från Pusselbitarna på metrobloggen)


6 kommentarer

Du ska veta att när den stunden kommer att dom flyttar hemifrån,kan det kännas skönt! MEN det är underbart att åka till dom eller när dom kommer hem!! Det är livets gång!
Vi ska på bio nästa vecka med sonen och hans sambo!! Det är livskvalité!!!! Kram!
Skrivet av Veiken 2008-07-16 kl 14:39
Pusselbiten dricker te ;) svarade 16 juli 2008 klockan 18:08:
Jag tror dig! Fast det är ändå lite sorgligt att allt går så fruktansvärt snabbt, man hinner ju knappt med... Kram!


*kramar tillbaks* Ha det jättebra du också!!! Jag tankar... ;)
Samma tankar tänker jag idag... vi hämtade hem vår äldsta tjej igår natt då hon varit 4 veckor på Malta... Vilka känslor!!! Blir tårögd bara jag skriver om det...
Erika
Skrivet av Härligheter enligt Erika 2008-07-16 kl 11:49
Pusselbiten dricker te ;) svarade 16 juli 2008 klockan 12:12:
Ibland är det både bra och dåligt med många känslor ;) Kram


Du har en uppgift att hämta på min sida...om du vill =)
Skrivet av Blåbäret 2008-07-16 kl 11:47
Pusselbiten dricker te ;) svarade 16 juli 2008 klockan 12:08:
Okej, då springer jag över till dig...


Du är duktig du. Lite nyfiken är jag på hemligheten :) Ha det så gott med tyskan så länge!
Skrivet av Mia 2008-07-16 kl 11:32
Pusselbiten dricker te ;) svarade 16 juli 2008 klockan 12:11:
Tack, det kan behövas! Ni är nyfikna på hemligheten och jag vill gärna berätta, men kan inte just nu. Det är lite jobbigt...


det är på barnen som man märker hur tiden går... på gott och ont, fniss
Skrivet av tingeling 2008-07-16 kl 11:28
Pusselbiten dricker te ;) svarade 16 juli 2008 klockan 12:09:
Ja, på gott och på ont! =)


Det går jättebra med att dom flyttar. Det blir tyst ett tag men man vänjer sej. Sen det med maten tar längre tid, man gör för mycket.Kram/Sita
Skrivet av Sita 2008-07-16 kl 11:23
Pusselbiten dricker te ;) svarade 16 juli 2008 klockan 12:10:
Det är väl det, man vänjer sig... Kram

Inga kommentarer: