onsdag, december 10, 2008

God morgon!


Ute är det en minusgrad och riktigt kolsvart. Maken är på jobbet och dottern har åkt iväg till skolan med den sista direktbussen. Egentligen behöver hon inte vara där förrän vid 10.30, för hon har en låååång sovmorgon, men idag ska hon tillbringa dagen i Stockholm och roa sig riktigt kungligt och ville komma dit lite tidigare!

Sonen försov sig idag, fast han är på benen nu. Om han snart åker, kommer han inte att komma alltför mycket för sent...

Nu ska jag snart sätta i gång här och vill med ett citat från en okänd önska er alla en riktigt god morgon! =)

"Det bästa med framtiden är att den kommer en dag i sänder."

11 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon till dig också!

Anonym sa...

En grad bara, här är det tio minus i dag =(

Anonym sa...

Ja, och vi lever NU fast vi glömmer det väldigt ofta! Man kan ju inte leva imorgon, fast vi försöker! Bra ord på morgonen. Kram

Anonym sa...

God morgon min vän :-)
Hoppas att du har sovit gott och att du mår bra !
Önskar dig en fin onsdag !
Kramisar

Anonym sa...

Oavsett framtidens innehåll, så är det ju bra att det kommer lite pö om pö.

Anonym sa...

Här tycker jag att det är mörkt fortfarande.Vad kul för din dotter att åka till huvudstaden:)
Man tar en dag i sänder!
Ha det fint, kram lena.

Anonym sa...

Go morron! Ja, det är det bästa, faktiskt, att den kommer en dag i taget, det har jag aldrig tänkt på förut :)

Ja, det är svinkallt här, men nu är det bara -10 :) och pannan är fulladdad med ved!

Anonym sa...

God Morgon!
Vad skönt det låter! Det där med att "äga sin egen tid" det är INTE dumt! Idag är jag ledig på förmiddagen men ska hasta iväg på jobb i eftermiddag...
Lycka till med läsandet och ta vara på dagen!
Erika

Anonym sa...

Så trist när det är mörkt ut. Kanske därför det sätts upp fler och fler ljusslingor på vintrarna nu för det finns ingen snö som lyser upp. Ha en bra dag *kram*

Anonym sa...

Tack för din kommentar. Tyvärr sitter förkylningen som bomull i mitt huvud.

Anonym sa...

gokväll
hoppas allt är väl, du hade ju gott te att mysa med... =)

visst är hon duktig, dottern min?

måste ha varit nått speciellt idag, vi vart också sena...*suck*
Sov länge, trött och seg, mörkt ute och kallt *brrr*

Ha det gott och var rädd om er