lördag, mars 14, 2009

Lördag, mycket att göra och mormor fyller år! =)

(Sommarblommor till min mormor, foto av Fru Pusselbit)

Hm, det som inte görs den ena dagen, finns kvar till den andra dagen. Gårdagen blev lite lugnare än vad jag tänkt mig och inte mycket blev gjort, så idag får vi i min familj jobba desto hårdare!

Lördagen började bra och vi alla har fått en mycket låååång sovmorgon... och då ska vi ju också vara såpass pigga att vi orkar göra en hel del! =)

Idag är det en mycket stor dag. Min kära mormor fyller år, hon leve hurra, hurra, hurra, hurra!! =)
(Ska snart ringa och gratulera henne så mycket!)

Nu ska jag dricka lite kardemummate och sedan sätta igång med allt och jag önskar er alla en underbart härlig lördag! =)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vad underbart att ha en mormor! Jag har saknat min i 30 år. Ha en bra dag och njut av att du fick SOVA. Kram

Anonym sa...

Vad härligt! Hur mycket fyller hon?
Jobba inte ihjäl dig bara!
Kram

Anonym sa...

Grattis till mormor!

Anonym sa...

Grattis grattis till din mormor. Hur många år fyller hon?

Anonym sa...

Kan du inte visa en bild på
dina chiliplantor som dom ser ut
just nu!!
God kväll säger svägerskan som
känner sig i lite bättre form än
i går. Ursäkta mig!!!

Anonym sa...

Grattis till din mormor. Ha en fin lördags kväll.kram

Anonym sa...

Grattis till mormor :)

Må så gott !
Kram

Anonym sa...

Morron! Jag hade en härlig dag igår, jag var hos min mamma, med yngsta dottern, och blev ompysslad :) Fick du nå tårta då? :)

Anonym sa...

Grattis till mormor idag då !

Anonym sa...

jag saknar min mormor nästan varje dag... vi stod varandra väldigt nära. allt jag gjort i min trädgård har med henne och hennes blommor = blommorna under min barndom, att göra.
märklig kommentar, men jag tror du förstår..
hoppas Din mormor fick en härlig födelsedag.
Hej då från Gullan!