tisdag, mars 10, 2009

En snöyretisdag

(Foto av Fru Pusselbit)

Jag var verkligen helt slut igår, men jag höll mig uppe till klockan 23.00 och det var bra! Nu har jag varit ute i snöyran och betalat parkeringen för bilen och efter lite smörgås och te, ska jag iväg till närmaste köpcentrum och skicka iväg lite brev och ta ut medicin åt sonen. Hoppas att han blir bra utav det, för nu är han verkligen inte kry.

Dotter Pusselbit var inte uppe så länge igår heller, hon kom hem från skolan vid 19.00 och innan 21.00 hade hon lagt sig för att sova. Det gick tydligen bra att hon var ensam på provtagningen på VC igår morse.

Jag önskar er alla en underbar tisdag! =)

3 kommentarer:

Allt möjligt och omöjligt sa...

Jag tror jag håller mig inne i snöyran :-) Är så trött på detta vita elände. Dags för våran att visa sig fram. Längtar. Kram Eva

Anonym sa...

Instämmer här toksnöar det som bara attan. Suck..Jag stannar inomhus i dag. Kram

Anonym sa...

Hoppas att det är bättre med sonen i dag och att det går bra för herr pusselbit när han äri väg långt hemmifrån.