onsdag, mars 04, 2009

God natt!

(Foto av Fru Pusselbit)

Nu ska jag snart i säng. Dottern har lagat sin punktering, maken har tittat på hennes cykels trasiga växlar, sonen håller på att läsa inför sitt idrottsprov i morgon och jag bakade scones som familjen nu ska äta upp. Jag själv får inte äta förrän jag gjort alla prover på VC tidigast klockan 08.30 i morgon. (Jag åt innan 20.30 ikväll...)

Klockan 13.00 ska jag och dotter Pusselbit träffa samma husläkare angående hennes B-vitaminbrist som var förra våren. Vi får se hur det går.

Nu önskar jag er alla en god natt! =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hopps det går bra med dina prover. Frukosten smakar nog toppen vid 8.30 vad du än får. Kram o god morgon från Sita

Anonym sa...

Att baka scones och stå där i den ljuvliga doften utan att själv få äta. Det kan inte vara lätt. Jag ska också göra tester på tisdag men tänker inte baka på måndag kväll. =)

Gealach sa...

Åh, vad länge sedan jag bakade scones, nu blir jag ju inspirerad! :-D

Anonym sa...

B-vitamin brist! Hur gick det för din dotter? Har hon fått hjälp?
Jag har kronisk B12 brist och går på konstant medicin Behepan sedan många år tillbaka.

Hoppas det går bra för din dotter!

Kram