torsdag, mars 12, 2009

God natt på er alla! =)

(Foto av Fru Pusselbit)

Vi kom på att dotterns huvudvärk försvann med hjälp av mina migräntabletter och det är ju både bra och dåligt. Bra att något hjälper, men mindre bra att hon ska behöva ta in just de tabletterna...

Den medicin som sonen fick utskriven verkar inte hjälpa så bra, så jag kanske måste ringa husläkaren om det här. Vi får se hur det blir med allt...

Maken har fått igång bilen igen och det är väldigt bra, eftersom han behöver den i jobbet. Det finns en hel del kvar att göra på den, men nu rullar den i alla fall.

När min man handlade hem mjölk ikväll, kom han hem med en flaska Dr. Pepper till mig. Han är allt bra snäll emellanåt! ;)

Nu önskar jag er alla en riktigt god natt! =)

6 kommentarer:

Bloggullet sa...

Godnatt, ses imorgon.
Kramar

thebromanders sa...

Det var en vacker bild! Men dina bilder är alltid väldigt fina:)
Har dottern provat att se en kiropraktor? Det har hjälpt min dotter väldigt mycket med hennes huvudvärk!

Anonym sa...

Godmorgon, vacker bild kära Pusselbit.

oumberligating sa...

Hej Oumberlige Peter här! Som idag är ett stort barn! Varför då kanske du vän av ordning undrar? jo, jag har släppt lös Påsken på min blogg, ja, nu är det inte en orgie i Ris,fjädrar och Ägg utan ett litet Påskkort bara, men påskkänslan infinner sig och den gillar jag, Påsken är enkel, betydligt mindra kravfylld som Julen.
Ja som sagt idag ska jag titta in till gamla och nya bloggvänner, se på fina och trevliga bloggar som den här och lämna ett litet avtryck att jag tittat in där precis som jag nu gör.
Vill önska en trevlig Fredag och en fin Helg och säger samtidigt ha det så bra som det bara går mvh från Peter!

Anonym sa...

Hej!
Vad jobbigt det måste vara med all huvudvärk.
Har hon stressvärk?
Det har min 11åring.
Inte kul alls.
Skönt ändå att medicinen hjälpte.

Anonym sa...

God morgon i stugan! Bra att dom funkade trorts allt. Ha en bra dag :)