lördag, oktober 09, 2010

En regnfri lördag...


Idag tog jag mig en låååång sovmorgon och det var lyckat, eftersom huvudvärken nu är helt borta! =)

Herr Pusselbit är och hämtar dotter Pusselbit från skolans lan-spel och när jag nyss pratade med henne, försäkrade hon att hon faktiskt sovit lite mellan 01.00 och 06.00 inatt... hon ska snart iväg på ett kalas, så vi kommer inte att se mycket utav henne denna helg.

Igår kväll cyklade son Pusselbit iväg till ett ungdomsmöte och det bestämde han sig för under fredagen. Jag är ju glad över varje gång han ger sig iväg hemifrån, för det är ju inte så ofta det händer. Det var lite märkligt att det bara var jag och maken, samt boxer Pusselbit hemma, vi är ju inte så vana vid det, men vi hoppas att son Pusselbit prövar sina vingar lite oftare då han verkligen behöver det!

Han själv verkade tycka att det var roligt och enligt honom träffade han en hel del kompisar. Mycket mera sa han inte...

Idag ska jag fortsätta med tyskastudierna, det blev inte så mycket gjort igår på grund utav migränen. Jag och son Pusselbit hjälptes igår åt med älggrytan och den blev oerhört lyckad. Mums! =)

Jag önskar er alla en underbart härlig lördag! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha!!!! Han sa inget mer,nej
du kan ju tänka på Asperger mm.
Men det ska du veta att söner säger
nästan alltid INGET till sina mammor om vad dom gjort. Min son
29 år kan än i dag säga "Det var
väldigt vad du frågar" Det finns
säkert en diagnos på honom också
jag tror vi alla har nån men
berätta nåt hemma det blir det inte
mkt av med sönerna. Jag har kört honom till tåget nu han skulle
på 30års-kalas hos sin gamla
barndomsvän, det vet jag i alla fall.
Kram från
svägerskan

Siita sa...

Hejsan. Har varit i Örebro o där sken solen, men inte här inte. Kram