lördag, augusti 14, 2010

Hata migrän!


I dag har det varit en fantastiskt solig dag och jag har varit inne med migrän... nu tycker jag att det börjar bli lite väl tjatigt med den där Mr. Migrän, han verkar aldrig vilja ge sig iväg och inga tabletter hjälper något nämnvärt. Mitt tålamod börjar tryta! Det är oerhört trist att inte kunna koncentrera sig på att läsa en bok, går man upp ur sängen snurrar allt runt för mycket och jag är rädd att tappa saker om jag försöker diska och jag har hörselsuddar för det är "högt" ljud som gör ont. Om jag sitter framför datorn... det går ett tag, men sedan måste jag lägga mig. Om ni visste vad jag HATAR det här, att inte kunna göra något utan bara ligga och må dåligt dag ut och dag in!! =(

(Ursäkta att jag klagar lite, just nu är det här mitt klagoplank...)

Inga kommentarer: