söndag, augusti 08, 2010

Åska och migrän


Idag är det grått och mulet ute. Inatt åskade och blixtrade det rejält och vi drog ut alla sladdar. Dotter Pusselbit tände ljus för att ha det lite "mysigt" och jag tror minsann att hon satt lite på balkongen också och tittade på hela härligheten. Jag själv släckte lampan och sov som en stock till idag, för det var väldigt sent och jag var så trött.

Annars blev inte mycket gjort igår. Migränen slog till och den är fortfarande kvar idag. Till och med son Pusselbit och dotter Pusselbit har varit lite avslagna det senaste dygnet. Så... idag får det bli en dag då vi tar det vääääldigt lugnt. Bara boxer Pusselbit är pigg och alert... och skulle kunna springa några mil, ta heldagspromenad och jaga katter och harar! ;)

2 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Åskan ja, den tycker jag ej om. Idag vill jag också bara vara inne, iaf inte stressa någonstans!
:)

Siita sa...

Ingen åska här. Liten regnskur på morgonen. Men värre var det i Sthlm inatt. Kram