tisdag, november 18, 2008

Snöregn som öser ned...

(Foto av Fru Pusselbit)
Det är så trist, för jag har på grund av olika orsaker inte hunnit ta mig hemifrån ännu och nu snöregnar det ordentligt. Jag försöker nog ta mig till universitetet i morgon istället...

Sonen har kommit hem från skolan och det är så mörkt här inne, man skulle kunna tro att det är sent på kvällen. :(

Usch, så hemskt, nu har någon lagt ut en bomb i en bank i Uppsala också!! :(
Dagens glada nyhet är väl denna där en hund blev påkörd i 110 kilometer i timman och överlevde! :)

Jag önskar er alla en fortsatt trevlig tisdag...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland har även djuren änglavakt :)
Idag är det verkligen ruskit ute...

Anonym sa...

Hoppas Din dag blev lite mera ljus framöver... här var det grått o jätteeländigt i morse, nu har jag faktiskt sett solen.. De´du vr inte vad jag väntat mej....Ha det gott, Elle

Nippertippan sa...

Ja, ingen vidare väder idag. Jag har städat min blogg idag, så lite nytta har jag gjort. Och läst matte. Man vill verkligen inte ut en sådan här dag. Kommer nog ändå tvinga mig på en kvällspromenad lite senare...
Sköt om dig du med. Vi blir snart piggare allihoppa igen när julmånaden börjar med alla fina ljus o sånt:)
Kramizar!!!

Anonym sa...

hatar dessa bomber alla placerar ut! men magiskt vovvenklarade sig hoppas han inte lider för mkt, hörde på nyheterna imorsen om en gängmisshandlad 5 åring men har intehittat mer info om det=)

ha en underbar kväll!!!

Anonym sa...

Det är verkligen trist väder ute!

Anonym sa...

Här har det regnat och blåst en hel del. Trist. =)

Anonym sa...

Jo, jag såg det! Men det var så otroligt roligt skrivet.. =)

Vad gjorde du vaken så sent? =O Vänt på dygnet?

Anonym sa...

Här är det nu lite lite blåsigt, kallt men solen är på väg att titta fram :)
ÖVERLEVDE den smällen!?? Det var bara inte dags för den jycken att resa till månen :)

Anonym sa...

Ser att du inte skrivit på flera dagar! Saknar dina kommentarer också. Hoppas att du inte är sjuk eller att nån annan i familjen är det! Jag sitter i Stockholm och njuter av ensamhet! HA det bra. KRAMAR