lördag, november 29, 2008

God kväll!

(Foto av Fru Pusselbit)
Två tvättar är tvättade och snart är också två diskmaskiner diskade. Vi har fått undan en hel del, men inte allt. Sonen och maken gjorde dagens middag som blev köttfärssås med massor av rivna morötter i och pasta till. Mycket gott, mumselimums!! =)

Ikväll ska vi komma överens om vad vi ska se på för någon film och till det ska vi äta jordnötsringar. Det var så längesedan vi åt det!

I dagens industri läste jag om att man nu i Berlin kan ta bilen med sig upp till lägenheten. Det kanske är en bra idé för storstadsbor...

Önskar er alla en underbart härlig och trevlig lördagskväll! =)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har bara hunnit tvätta en maskin tvätt idag, men hoppas att jag hinner ifatt mej i veckan då jag är ledig lite :)

Hoppas ni får en trevlig kväll :D

Anonym sa...

Låter som en god middag.. Jag och mannen var och hämtade kinamat och det var gott det med ;) *kram*

Anonym sa...

Köttfärs med rivna morötter i är supergott. Är tyvärr allergisk mot morötter. Ha en fortsatt bra kväll. =)

Anonym sa...

Det är en massa tvätt som man försöker få undan på helgerna.
Jordnötsringar lät gott:)
Jag håller på att hålla igen lite nu ,så det få väl bli en gurkbit här hehe!!Nu ska jag mysa i soffan!!
Imorgon blir det kyrkan,härligt!!
Ha det fint, kram lena.

Nippertippan sa...

Jag gråter av avund...jordnötsringar!!! Det skulle va gott!!!
Ha en härlig filmkväll med mumsiga ringar!
Kramizar:)

Anonym sa...

hej hopp! Här har det bakats lite lussebullar och pepparkakor!! så jag har oxå fått endel gjort!! Blev så sugen på att baka häromdagen så jag kunde inte hålla mig ifrån det längre!!

kram

Anonym sa...

Hejsan! Jordnötsringar kan jag äta många av de är bara sååå goda.
Jag gillar din blogg så jag har lagt till dej bland mina favoritbloggar.
Säg till om du misstycker.
Ha en trevlig första advent.

Anonym sa...

Bil i lägenhet? Ont om parkeringsplatser?

Humlan sa...

Vackert kort. Tack för din kommentar. Den gjorde mej glad. Nej det är nog som så att det är här jag hamnar.

Anonym sa...

Ha en bra dag!