lördag, november 01, 2008

God natt!

(Foto av Fru Pusselbit)
Nu ska jag alldeles strax dra mig tillbaka och leta efter kudden. Jag är fruktansvärt trött och somnar nästan här vid tangentbordet... min man spelar Red Alert 2 på datorn och sonen spelar det japanska spelet Go med en motspelare på internet. Dottern är fortfarande inte hemma och maken tror att hon antagligen kommer att ringa hem och be om skjuts vid 00.00-tiden och det stämmer nog! ;)

Jag önskar er alla en riktigt god natt och hoppas att ni vaknar utvilade i morgon bitti!

9 kommentarer:

Anonym sa...

God natt!

Anonym sa...

Red Alert brukar det spelas här hemma också.

Sov så gott och grattis till den fina utmärkelsen i inlägget nedanför!

Nippertippan sa...

God natt, sov sött o se vackra drömmar:)

Anonym sa...

God morgon i stugan! Jag intog kvällen under täcken framför tv igår :) fick sova ganska så bra inatt :) Ha en bra dag :)

Anonym sa...

Japp, vakanade faktiskt utvilad! Härligt! Hoppas du också gjorde det!

Anonym sa...

God morgon!!!
Hoppas du sovit gott och vaknar upp till en strålande dag precis som jag gjort=)
ha en underbar dag, kramis

Anonym sa...

HejHej
Japp, du blev min första blogg att rekommendera!
Tänkte gör det lite då och då...med bloggar jag läser och gillar, du har så otroligt mycket fina bilder och jag gillar att läsa om erat liv också...

Ha en skön söndag!

Anonym sa...

Godmorgon hoppas du har sovit gott,
det har jag gjort :-)
Sv: Jodå det blev till att ta fram en bok men sen så tog särbon hit sin tv så jag är nöjd igen =)

Anonym sa...

Hoppas du sov gott och har haft en bra dag idag =)