lördag, november 29, 2008

Natti, natti och Guten Morgen! =)

(Foto av Fru Pusselbit)
Det blev pizza ikväll och det var så underbart gott! Vi åt det medan vi såg på "Volcano" på 3:an med Tommy Lee Jones och Anne Heche. Annars brukar jag tycka om att se det brittiska kriminaldramat "Tyst vittne" på kanal 4+, men det gör ingen annan i familjen, så jag var tvungen att ge mig här... ;)

Nu ska jag gå och ta ut mina linser och samtidigt försöka få i säng resten av familjen. Vi ska nämligen få lite gjort i morgon också!!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Pizza och TV låter inte alls som en dum kväll. =)

Anonym sa...

God morgon i stugan! Men valpen i famnen blir det inte mycket gjort här inte,hihi... Ha en bra dag :)

Anonym sa...

Godmorgon!
Pizza är ju så gott!!
Här tittade vi på insomnia igår:)
Ja,här blir det en del som ska göras oxå idag.
Ha det fint, kram lena.

Anonym sa...

Kolla i expressen nu har kunderna
på WalMart blivit tokiga en personal har blivit ihjältrampad vid årets rea. Du får kolla om din
syster lever!!
Svägerskan

Anonym sa...

hemmagjord eller köpt pizza? Det lät som en härlig kväll du! Men, vad sent du lägger dig! =O


Kramar i massor!

Anonym sa...

Får rysningar av den där bilden, den är väldigt fängslande på mer än ett sätt ;)

Kikade också lite på Volcano ända tills jag märkte att de visade Pirates of the Caribbean :)

Ha det fint!

Anonym sa...

Tyst vittne är en höjdare!
Pussel, hjälp mig...jag behöver flytta min blogg och vart är det bäst? Jag har så mycket foton, finns det begränsningar på utrymmet här?
Erika

Anonym sa...

Pizza var länge sedan jag åt=)

Anonym sa...

Jag har ätit pizza ikväll, snabbt och gott. Alltid lika mysigt att äta det en lördagkväll framför tv:n :)

Anonym sa...

åh, pizza var inte igår man åt.. mums =)