lördag, november 01, 2008

En solig lördag

(Foto av Fru Pusselbit)
Här är det nollgradigt och strålande solsken. Misstänker att maken också fått sig en släng av det här, för vi sov väldigt länge idag. Sonen är uppe, men har inte sovit bra i natt. Dottern är på benen, pigg och glad. Jag har tagit in tabletter och hoppas att det ska hjälpa såpass att vi kan städa hela lägenheten, för vi får ju främmat i morgon! =)

Tar det lite lugnt med ett rooiboste med kaktus och apelsin i, det är verkligen ett utav mina favoritteer. Det smakar himmelskt gott!!

Dotter Pusselbit meddelade precis att hon ska iväg till en kompis och vara borta hela dagen och antagligen också under kvällen och hon tar min stora väska med sig, så nu ligger alla mina saker på vardagsrumsbordet...

När jag orkar och hinner, ska jag svara på alla kommentarer och också gå igenom bloggkoll, men det blir nog inte idag... Jag önskar i alla fall alla som hittar hit en riktigt trevlig och härlig lördag!

7 kommentarer:

Nippertippan sa...

Ja, ta det lugnt! Ha en härlig lördag och hoppas MrMigren och FruInfluessa håller sig på avstånd!
Kramizar:)

Anonym sa...

bara att lägga ut och länka :-)
skoj att du vart glad...

ha en trevlig helg!!!

Anonym sa...

Hejsan!

Hade hoppats på sol här också idag, men det blev molningt efter en annars vacker (och kall) morgon.

Om en stund, när det har mörknat, ska maken och jag åka iväg en sväng till kyrkogården och titta till gravar och beundra alla ljusen...

Ha en fin kväll! :-)

Anonym sa...

Tack ska Du ha och krya på Er.

DreamMaddo sa...

oj, fullt ös här! Härligt! ;) Hoppas du blir friskis snart bara!

och ja, tiden går ofantligt snabbt! Men nu ska jag ta mig igenom nååågra dagar till, det är inte många men det är inte kort tid heller! :O Han kommer den 6:e! =D

Kramar

Anonym sa...

Här har det oxå varit vackert idag. Nu pendlar termometern mella 3 o 4 minusgrader. Kram från Sita

Anonym sa...

Hoppas du hann med allt du ville hinna med och att det känns bättre nu=)