fredag, juni 11, 2010

Dripp dropp


Det regnar ute och allt är vått och kyligt. Den lilla trädgårdstäppans växter är lyckliga över att få vatten och jag över att slippa vattna dem... men, vi i vår familj älskar solen och regn är inte så trevligt.

Idag ska vi handla en massa mat, jag ska gå igenom en massa papper och sedan ikväll ska vi mysa en massa.

Just nu tar jag det lite lugnt med en mugg te. Det är skönt att vara inomhus i det här vädret... men herr Pusselbit ska snart ut i det med boxer Pusselbit. Jag tror inte att maken ser fram emot det.

Jag önskar er alla en underbart härlig fredag och hoppas att ni har solsken, både inne och ute! =)

2 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Precis: är man inomhus när det regnar är man glad och det känns bara mysigt *ler*!

Siita sa...

Regnat hela dagen här oxå. Har varit till Nora idag o tjusat med minsta barnbarnet. Hon är så go. Där var det inget regn. Kram