torsdag, september 01, 2011

Julklappstankar

När jag var yngre, älskade jag kalligrafi och målning, bland annat. Det kan ju bero på att man hade lite mera fritid än när man började skaffa familj. Nu när barnen är större - i stort sett vuxna - har jag börjat få mera tid igen.

Igår var jag i en nyöppnad affär nära mig och kände hur det började klia i fingrarna för att göra lite konstnärliga saker igen. På något sätt har jag aldrig varit inne i Panduro förut, den affären har aldrig funnits nära mig, men nu har jag fått blodad tand och har en tjock, underbar, härlig och läsvärd katalog som jag kan bläddra i och drömma mig bort utav, samtidigt som jag dricker te...

Funderingar på julklappar har redan börjat. Om man börjar med dem nu, blir inte allt så dyrt och man hinner göra dem i tid om man tänkt göra dem själv. Många idéer snurrar runt i min hjärna och jag ser fram emot att få sätta igång med allt! =)

1 kommentar:

Nillas Trädgård sa...

pandurokatalogen är en guldgruva :-)
SÅ mycket kul!!!
Ha en fin dag!