onsdag, september 21, 2011

Migrän

Det är mulet ute och sedan klockan 07.00 i morse har det gått omkring män med grästrimmers och levt om utanför fönstren. Det hade varit okej om jag inte haft migrän...

Om en stund ska jag ta en tur med boxer Pusselbit, sedan hoppa i badet och efter det följa med dotter Pusselbit till arbetsförmedlingen. Känner absolut inte för det och har ännu inte vågat äta frukost då jag höll på att spy när teet dracks, men om jag inte äter kan migränen bli sämre.

Dotter Pusselbit mår inte alltför bra hon heller, men vi måste till arbetsförmedlingen idag, vi hade en annan tid som hon glömde av för någon månad sedan. Jag får försöka tänka på roliga saker och skärma av smärtan och migränen... det är inte så lätt, men måste göras idag. Det kan fungera såpass att jag kan ta mig till arbetsförmedlingen och hem, men sedan vet jag att resten av dagen kommer att vara en dimma när jag ligger i min säng. Jag brukar alltid få betala dyrt om jag inte tar det lugnt när jag har min migrän, men ibland måste man ta sig till olika saker, fast migränen är där...

Hoppas att alla har en smärtfri, solig och trevlig dag...

Inga kommentarer: