onsdag, april 15, 2009

Förkylt!

(Foto av Fru Pusselbit)

Jag vaknade med en hemsk förkylning med snuva och huvudvärk och har försökt kurera mig med många muggar te och lite tabletter... Ute är det mulet, fuktigt och lite kyligt...

Ikväll ska jag på en föreläsning som handlar om företagsformer och regelverk och jag har blivit tipsad om ett exportevent på måndag där det ska bli olika föreläsningar om olika saker som hör ihop med export, men då måste jag anmäla mig senast i morgon. Har lusläst inbjudan och inte hittat någon text som handlar om "avgifter" och är det gratis tänker jag anmäla mig och gå, för det verkar vara väldigt intressanta och bra föreläsningar som man kan ha nytta av framöver. Det kanske blir lite mera information om det ikväll...

Idag är dotter Pusselbit hos skolpsykologen och gör ett test. Vi får se hur det går. Nu måste jag försöka få ihop lite mat till familjen innan jag ska iväg. Önskar er alla en underbart härlig onsdagskväll! =)

9 kommentarer:

ejmis sa...

Krya på dig!

sannof sa...

Ta en nässkölning det är effectift... och fina blomster... Här är för kallt ännu, men snart snart blir det plantering av..=)

*tingeling* sa...

Syrran har gått några sådana dära kurser, jag har gett henne en ide om att starta eget, som jag själv drömmer om men inte kan :)

*tingeling* sa...

Hoppas förkylningen ger med sig för dig så du orkar fara på kursen :)

blondiie sa...

stackare!!! kyra på dej massor!!!

*tingeling* sa...

God morgon i stugan! Hoppas allt gick bra igår kväll på föredarget och att du får en fin dag idag :)

Becks sa...

visst är det jobbigt med förkylningar...är själv förkyld och har haft feber i några dagar...men nu på bättringsväg! Hoppas du mår bättre idag (torsdag)! kramar!

wolf mother earth sa...

Önskar dig en underbar dag vännen!
Kramisar WME

Polargrevinnan sa...

Förkylning är ett gissel,värst när man är lite "halvdålig" och måste jobba. Nu är påskhelgen över och jag har tid att besöka mina bloggare. Vilka fina bilder du har. Hoppas att din dotter får den hjälp hon behöver.
Krya på dig och en kram från Viola