onsdag, maj 13, 2009

Soligt men mycket blåsigt!

(Foto av Fru Pusselbit)

I morse körde jag dotter Pusselbit till skolan, men hon får åka inlines hem för maken hämtade bilen vid 10.00-tiden och ska ha den i jobbet. Ute är det ett underbart soligt väder men förskräckligt blåsigt, så när jag tog min dagliga promenad höll jag på att blåsa bort...

Det är meningen att jag ska studera och ordna med det blivande företaget, men hittills har jag inte gjort så mycket. Fast ibland behöver man ta det lite lugnt också... speciellt med mitt nyinköpta matete med mango, ananas, papaya och blomkronblad. Bara jag får gjort det jag ska till kursen ikväll är det lugnt.

Imorgon ska jag vara på röntgen klockan 08.00 där jag ska göra en datortomografi av huvudet. Lite stressande är det allt...

Son Pusselbit kom precis hem ifrån skolan. Tydligen är det väldigt många som är med i en musical som snart ska spelas upp och eftersom de som är med i den är borta så mycket från skolan, får de andra eleverna lite ledigt också... =)

Önskar er alla en underbart härlig onsdag! =)

6 kommentarer:

Mindi sa...

Vilken alldeles härlig bild. :)

Hoppas att det går bra med röntgen... kan tro att det känns lite läskigt. Tänker på dig!!!

Stor kram
M I N D I

a sa...

Lycka till imorgon! Vi får hoppas det blir någonting nyttigt av det hela, att de kan behandla bort din migrän kanske för gott, eller nåt!
Kramkram!!!!

Frogprincess sa...

Hoppas att det går bra på röntgen. Jag antar att det har med all migrän att göra.

AnnaKK sa...

Hejsan!

Hoppas det går bra på sjukhuset idag med röntgen och så!

Kram!!!

*tingeling* sa...

God morgon i stugan! Då håller vi en tumme för idag då :) HOppas du får en fin fin dag :)

Eva-Marie sa...

Vilken perfekt maskrosbild du tagit! Alla dina bilder är förresten så fina. Har du en dyr och fin kamera? Kram