onsdag, november 23, 2011

Testbilder

Jag har testat kameran under två lunchpromenader och jag är försiktigt optimistisk. Ljuset har inte varit alltför bra de senaste dagarna och idag blåste det rejält, men jag har ändå fått ganska bra bilder. Jag kanske inte är helt nöjd med dem, men de duger.

Maken kommer att gå till jobbet i morgon och det känns skönt att han blivit så mycket bättre.

Just nu håller jag på med tvätten. När jag kom ut i tvättstugan var familjen före mig inte där, men deras tvätt höll på att torkas. När jag kom ut dit igen för att börja torka min tvätt, kom de dit och tog med sig sin tvätt in igen och då hade jag hunnit vika ihop deras tvätt... och samtidigt var ytterligare en kvinna där ute som passar på att tvätta lite på min tvättid då jag bara tvättar två tvättar. Snart ska jag hämta den torra tvätten och då är det dags att lägga in allt där det ska vara.

Nu är mitt pauste urdrucket och det är dags att fortsätta med allt som måste göras...

1 kommentar:

Artlover sa...

Har du skaffat en ny kamera? Det ska bli kul att se mer bilden sedan. Ja, vädrat och ljuset har inte varit det bästa. Men se det som en utmaning. Det kan bli bra bilder en då. Lycka till!