lördag, december 24, 2011

God Jul!! =)


I onsdags kväll fick jag migrän och låg i det hela torsdagen, så jag hade bara gårdagen på mig att få allt färdigt till idag, men det gick. Vi skrev två listor i vad som skulle göras och av vem och så sattes de upp på frysen.

När herr Pusselbit kom hem igår vid 14.00 från jobbet, skulle han köpa den sista julklappen till son Pusselbit och dessutom inhandla det sista i matväg. Han blev lite sen till affärerna och kom hem med julmaten vid 18.00 och hade glömt av julklappen... Vilken tur att affärerna hade öppet till 21.00 igår! ;)

Just nu slår han in sonens och mina julklappar. Det är lite spännande, för det kom ett paket från Hong Kong tidigare i veckan och han påstod att det var till mig...

Den snö vi tidigare har haft, har smält bort. Det är inte roligt med en grön jul, men man får väl titta på allt julpynt och tänka på all god julmat i stället! Herr Pusselbit har bland annat bakat våra vörtbröd och de är så mycket godare än de köpta.

En God Jul tillönskas alla läsare av denna blogg!! =)

3 kommentarer:

Siita sa...

God Jul till familjen Pussebit önskar Sita med familj. Julkramar

Anonym sa...

GOD JUL från hela vår familj!!!
Svägerskan

Artlover sa...

God jul påp dig, min följeslagare:-)