onsdag, juli 04, 2012

Lite av varje


Boxer Pusselbit ligger och snarkar för fullt, fåglarna kvittrar, herr Pusselbit och dotter Pusselbit är på sina arbeten och solen verkar ha vissa problem med att visa sig, men man kan ju alltid hoppas.

Igår gick jag och dotter Pusselbit på underklädesjakt och badklädesjakt i ett närbeläget köpcenter. Eftersom det inte gick alltför bra, ska vi fortsätta jakten inne i la Stada efter hennes arbete.

Igår bestämdes också att son Pusselbit inom några dagar ska åka och hälsa på mina föräldrar i södra Sverige  och komma hem igen efter några veckor. Det är mest sannolikt att han kommer att få resa till västkusten med buss och biljetter ska snart införskaffas. Min kära svägerska, min syster med familj och min släkt på pappas sida bor också i närheten och några släktingar från norr ska hälsa på, så han ser mycket fram emot det här.
Vilken tur att vi har en tvättid ikväll och kan tvätta alla de kläder han ska ha med sig.

Idag är det den fjortonde dagen utan migrän... =)

Inga kommentarer: