torsdag, maj 10, 2012

Regn och migrän


Jag har njutit av några solskensdagar utan migrän, men igår dök den upp igen så smått. Det regnade och son Pusselbit hade med sig paraplyet till skolan för att inte bli alltför blöt. Boxer Pusselbit fick ha sitt förhatliga regntäcke på sig när vi var ute, men det gick bra.

Idag sov jag ovanligt länge för att förhoppningsvis bli av med migränen och det började någorlunda bra. Solen sken och där fanns inte så mycket huvudvärk, men efter att ha varit ute med boxer Pusselbit kom migränen tillbaka helt och fullt. Det gjorde också regnet...

I alla fall så firade jag och herr Pusselbit att vi varit gifta i 23 år den 6 maj genom att göra en fantastiskt god hemgjord pizza. Tomaterna var billiga på Lidl och svampen var billig på coop extra. Denna vecka är bordsmargarinet Lätta billigt på coop extra (10 kr/pkt) och osten kostar 39.90 på Willys, så jag behöver köpa hem en hel del så att det räcker i minst en månad.

Nu måste jag ta det lugnt, på grund utav migränen. Ha det så gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja just det ja, det bröllopet minns
jag ju men hade glömt datumet.
Grattis i efterskott!!
Svägerskan
PS på lördag firar vi 33 år som
herr och fru hmhm...!!!