lördag, maj 12, 2012

Det är härligt att göra fynd!


Idag har det regnat till och från och emellanåt har solen tittat fram bakom molnen. Eftersom migränen har farit sin kos och jag därför svävat på lätta moln, passade jag och maken på att gå till Willys och köpa hem osten de säljer för 39.90 kr/kg. Vi köpte hem ris som ska räcka för en månad, brödkryddor och en hel del heinz ketchup som kostade 10 kr/kg och lite annat.

När vi kom hem började maken på maten och jag gick iväg till coop extra för att köpa hem bordsmargarin för 10kr/st, men det slutade med att jag i stället köpte scans falukorv för 5kr/styck, bacon 2kr/paket och hot dogs för 5kr/pkt för det var kort datum på dem. Det är verkligen fantastiskt att göra fynd! =)

Nu ska vi snart äta middag och som kvällsmys äta popcorn. Dotter Pusselbit är hos kompisar och vi ska snart (18.15) se på Kung Fu Panda på kanal 5. Jag och ungdomarna har sett den förut, men inte maken och han ser väldigt mycket fram emot den.

Jag önskar er alla en härlig och underbar lördagskväll, det är jag säker på att vi får!

Inga kommentarer: