söndag, mars 20, 2011

Strålande solsken


Det är strålande solsken och ca 5 grader varmt ute och jag, maken och boxer Pusselbit var ute ca 1 1/2 timma på förmiddagspromenaden. Maken tyckte att vårvindarna var rätt så varma, men där höll jag inte riktigt med honom.

Middagen blir rester från gårdagen och alla i familjen är lyckliga över det. Barnfamiljen över oss håller igång och jag ska iväg på ett kvällsmöte i kyrkan om ca 2 timmar. Det tar ca en halvtimma att åka dit med buss, med ett byte. Hade jag tagit bilen skulle det ta mindre än 10 minuter och skulle jag promenera dit tar det ca en timma att gå.

Nu ska jag gå igenom vad som händer nästa vecka och skriva upp det på frysen med våra whiteboardpennor och sedan äta lite middag... hoppas att ni alla har lika härligt väder som vi har här! =)

Inga kommentarer: