fredag, maj 06, 2011

Nattresa


Idag är det strålande solsken och värmen börjar komma. Dotter Pusselbit är i skolan och jag hör att son Pusselbit just nu tar sin lunchpaus och att boxer Pusselbit ligger och snarkar. Och det är min och herr Pusselbits 22-åriga bröllopsdag...

Jag och maken tänker åka över natten upp till norrland, för att han inte ska känna sig alltför stressad. Vi har också handlat hem särskilt god mat till ungdomarna och jag hoppas att de får det trevligt tillsammans.

Min kära svägerska... om du läser det här vill jag säga att jag har försökt få tag på dig i flera dagar!! Hälsa dina barn att studentfesten inte blir av lördagen den 4 juni, utan torsdagen den 2 juni i stället! Dotter Pusselbit har något annat för sig den 3-5 juni och det skulle vara så svårt att ha studentfest utan henne! ;)

Nu ska jag fortsätta att göra några viktiga saker innan vi ger oss iväg i kväll... ha en underbar helg! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sprängande migrän hela gårdagen,
lite bättre idag, jag är i alla
fall upp stundtals.
Var det nåt särskilt så kan du
ringa idag!
Svägerskan

MICKAN sa...

Idag har det äntligen kommit en skur. Å vad det luktar gott ute efter ett vårregn :)