fredag, maj 20, 2011

Fredagkväll


Maken har en kickoffdag på jobbet idag och kommer att komma hem sent i natt. Jag och ungdomarna ska festa loss på pizza och chips ikväll...

Det senaste dygnet har det varit storkrig på min server i Evony. Mina slott står kvar och har inte blivit anfallna, men många av mina trupper är döda då jag hjälpt många i min allians att försvara sina slott. Som tack har jag stigit i graderna. Den högste ledaren ansåg också att jag var oerhört bra på försvar, så jag kommer snart att få överta ett av alliansens bästa slott och försvara det. Först ska jag bara erövra ett slott på lvl 10 och få min kung och sedan bär det iväg.

Problemet är att jag bara hittat 7 honor-medaljer och jag behöver 10 honor-medaljer för att kunna bli en viscount och ha 5 slott. Nu kan jag bara ha 4... om jag lägger ut pengar på spelet kommer jag kunna få det snabbare än vad jag får nu genom "farmning", men jag har spelat spelet på olika servrar i över 2 år utan att ha lagt ut pengar på det och jag tänker inte börja nu.

Son Pusselbit ska alldeles strax ta dagens långtur med boxer Pusselbit och han såg nog inte fram emot det, men det regnar i alla fall inte ute idag. Det är strålande solsken och mindre blåsigt än vad det var igår.

Dotter Pusselbit är och handlar några viktiga förnödenheter och när hon kommer hem igen ska vi ordna med allt vi ska äta ikväll. Önskar er alla en härlig fredagkväll! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå hallå, verkligheten kallar
hallå kom tillbaka till jorden!!!
Svägerskan