lördag, oktober 22, 2011

Livet går sin gilla gång...

Dotter Pusselbit är just nu och träffar kompisar i la Stada och jag vet inte när hon kommer hem igen. Vädret är fantastiskt vackert och soligt och de har fått snö runt Lycksele... så vi får väl se när snön drar sig nedåt till oss.

Jag mår bättre idag än igår, men är fortfarande väldigt yr. Illamåendet är borta och jag kan äta utan att bli av med maten. Jippie! Son Pusselbit var hemma i slutet av veckan pga sjukdom och mår något bättre idag också.

Annars har jag inte så mycket skrivlust. Tänker väldigt mycket på vad som hänt och läser alla tidningar på nätet som jag kommit över. Har också "flytt" vardagen genom att läsa ut två böcker - kunde inte göra så mycket annat när jag inte mådde så bra att jag kunde stå på benen. Idag ska jag få undan lite disk och baka inför "myslördagen" med den familj som är kvar hemma och maken ska göra veckans brödbak.

2 kommentarer:

Siita sa...

Hejsan. Länge sedan jag skrev. Men i morgon kommer yngsta dotter o lilla barnbarnet Thea hit. Hon är så söt. Vill inte ha snö än här. Kram

Anonym sa...

Har du också haft magsjuka????
Svägerskan