torsdag, maj 01, 2008

Uppdatering om lillflickan

Inlägg från min systers MySpace-sida om min systerdotter Gwenevere (inläggen är på engelska) Prayer Request och Gwenevere update .

Här kommer en något så när översättning till svenska av mig;

"En vädjan om bön

Kära vänner,

Gwenevere föll i poolen idag. Mikaela drog upp henne och är en stor hjältinna. Gwenevere är på sjukhuset. Doktorn sa att de gör allt vad de kan och att det nu är upp till henne. Hennes hjärta slår och hon kan andas lite av sig själv. Jag vet att Gud kan göra mirakel och det är vad jag ber om. Var snäll och be för oss.

Var snäll och ring bara mellan kl. 09.00 och 22.00. Och, om du ringer, ring först och främst vår hemtelefon. Vi försöker hålla Nathan´s mobiltelefon fri för doktorn när vi inte är på sjukhuset.

Jag vet inte när vi kommer att svara när någon lämnar ett meddelande eller skriver, men vi kommer att göra det så småningom. Just nu riktar vi all vår ansträngning på att komma igenom det här.

Jag kommer att skriva mer, när jag vet mer.

Era böner är mycket uppskattade!

Much Love, (Mycket kärlek)
Lydia"

"Gwenevere uppdatering

Först och främst vill jag tacka er alla som har skrivit och ringt. Er kärlek, support och böner är mycket uppskattade!

Vi har precis pratat med doktorn. De kommer att hålla Gwenevere nedsövd i fyra dagar till. Tre dagar efter någonting sånt här kommer man att veta hur mycket/lite hjärnan kommer att svälla. De vill att hon ska sova sig igenom det stadiet så att hon håller sig stilla och inte slåss mot de mediciner de ger henne. Hennes lungor ser bättre ut idag, hennes lever fungerar bra och hennes hjärta slår starkt. Hennes kroppstemperatur är normal igen.

Vi har många saker att tacka Gud för!

Tack så mycket för alla era böner och support. Snälla, be så att hennes hjärna inte sväller och att hennes kropp fortsätter att tillfriskna och blir stark. Det finns mycket hopp!

Med kärlek, Lydia
"

Min systers blogg i Dur och Moll, men hon orkar inte skriva så mycket där nu.

1 maj 2008 klockan 00:11 (från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: