tisdag, februari 12, 2013

Hemma igen


I söndags kväll kom jag hem igen efter att ha varit borta i en vecka. Under veckan fick jag bo hos en kusin som jag inte så ofta träffat innan och det var trevligt att ta upp kontakten igen.

Herr Pusselbit har bråda dagar med att få bort all snö som hela tiden faller och är glad över att ha ett arbete, men börjar bli något trött.

Universitetskursen, som jag läser på halvtid, är mycket intressant och det är en tvärvändning från språkvetenskap mot psykologi- och sociologihållet. Närmare kommer jag inte att beskriva det här på bloggen...

I eftermiddag har jag tvättid i tvättstugan och både före, under och efter tvätten får jag röja upp här i lägenheten. Det blev inte så mycket gjort av dem som var kvar och det får jag ta tag i nu, så det är väl bäst att sätta igång med allt!

Inga kommentarer: