tisdag, januari 20, 2009

En mulen töväderstisdag

(Snö, foto av Fru Pusselbit)
Det är töväder ute... 2 plusgrader och mulet. Fast det hann bli ca en decimeter snö igår och det ska väl inte hinna töa bort i dag... man kan ju alltid hoppas! ;)

Sitter och njuter av en mugg rabarber- och gräddte och ska snart ta tag i trista telefonsamtal som behöver göras... maken är på benen och håller fortfarande på med olika datordelar. Son Pusselbit är i skolan och dotter Pusselbit är hemma idag. En fruktansvärd huvudvärk och yrsel gör det svårt att tänka som hon ska. Magnecyl hjälper någorlunda mot huvudvärken, men yrseln är kvar. Antingen är det en förkylning, eller så kanske hon börjar få min migrän. Jag hoppas på förkylning...

Jag önskar er alla en trevlig och underbar tisdag! =)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Håller också tummarna för henne att det bara är en förkylning.
Vi fick bara några korn snö och jag är så besviken...
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Hör runt om kring mej att många har influensan nu med feber, huvudvärk, yrsel och hosta. Kanske är något sånt som är på gång.
Ha de!
kram

Anonym sa...

Det kan vara spänningsvärk, hon
sover ju så lite och så det här
som höll på med hela helgen inte
mkt sömn där inte, så tror jag hon
varit orolig för sin pappa o nu har
det släppt.
Jag hoppas o tror på vad som helst
bara hon inte får migrän. Jag sökte
läkare för migrän första gången när
jag var 17 år o hon är ju 16 1/2!!
Hälsa henne från
faster (Svägerskan)

Anonym sa...

ja nog blir jag orolig alltid, begriper inte varför just denna tjur ska hålla på på detta vis???

Anonym sa...

usch, hoppas inte migränen slår till nu... krya på dej! kram