Jag vaknade med en förskräcklig förkylning, är hes och har ont i halsen, men ingen feber. Just idag fick den övriga familjen för sig att gå ut och grilla i en engångsgrill i en närbelägen tom hage och riktigt njuta av solen och värmen. De fick gå utan mig...
Krya-på-kramar!
SvaraRaderaNina