Fredag med soligt väder, även om det är lite för kallt för mig, gör att jag är på ett strålande humör! Det som gör det ännu bättre är att tomatplantorna har börjat synas i mitt lilla växthus i köksfönstret! =)
Jag har också varit inne på Säsongsguiden som den hemlige kocken har och det kan alltid vara bra att veta den informationen. Mitt rabarbergräddte är urdrucket och snart ska jag dra igång med all disk och städning...
När maken kommer hem från jobbet måste vi iväg och köpa lite toapapper, det skulle vara så trist om det helt plötsligt bara var slut... och en trädgårdsspade vill jag ha nu. Rabarbern har ännu inte blivit satt, för det är så svårt att använda bilens lilla snöspade! ;)
Jag önskar er alla en underbart härlig fredag! =)
ja... det är väl bra om man har toa papper hemma. Annars kanske man kan ta sportbladet från aftonbladet. Det läser jag aldrig ändå ;-)
SvaraRaderavi älskar fredagar :-)
SvaraRaderaEn underbar fredag önskar jag dig med!
SvaraRaderaGod morgon i stugan! penseer är så fina :) Ha en bra dag :)
SvaraRaderaRoligt att ni har en trädgård! Det skulle jag också vilja ha. Lycka till med odlingarna.
SvaraRadera/svägerskans son